Contact

Urmareste-ne pe

Linkuri Utile

0771 205 357

©2018 by A&B Spalatorie Covoare SRL

Man Vacuuming

Garantie

Este in profesional sa-ti oferim garantia serviciilor noastre

Ca prim pas de indreptare a sesizarilor de neconformitate ale Clientului, ne asumam obligatia de a prelua pentru reprocesare articolele neconforme, fara taxe suplimentare, urmand a fi returnate in acelasi timp ca cel initial.

 

Termenii Garantiei si Accesarii Serviciilor SpalatorieCovoare.ro

In momentul in care Clientul a luat decizia de preda articole Companiei in vederea efectuarii serviciilor specifice, declara ca este de acord cu cele specificate mai jos, neputand avea alte pretentii decat in limitele celor specificate.

TERMENI SI CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI 100% SPALATORIECOVOARE.RO

 

In continuare sunt numite: Compania - Societatea A&B SPALATORIE COVOARE SRL, Garantia Speciala - Garantia de returnare/netaxare a prestatiei de spalare a covoarelor, Client - Persoana Fizica/Juridica ce preda covoare in vederea procesarii de catre Companie, Articole - covoarle ce fac obiectul procesului de spalare/curatare.

1. Articolele predate pentru serviciile executate de Companie, sunt sub Garantia Speciala pana la predarea acestora Clientului;

2. Clientul are obligatia de a verifica articolele in momentul predarii acestora, dupa ce serviciile au fost executate;

3. Clientul are obligatia de semnala neconformitati in momentul preluarii articolelor finalizate, orice reclamatie ulterioara neputand fi luata in considerare;

4. Ca prim pas de indreptare a sesizarilor de neconformitate ale Clientului, Compania isi asuma obligatia de a prelua pentru reprocesare articolele neconforme, fara taxe suplimentare, urmand a fi returnate in acelasi timp ca cel initial;

5. Compania va returna sau nu va taxa prestatia efectuata in cazurile in care:

   5.1 - Nu a atentionat clientul la predare ca nu poate efectua o anumita operatie ceruta expres de catre Client;

   5.2 - Clientul a platit pentru reprocesare articolele la o alta firma cu acelasi profil de activitate ca al Companiei, iar serviciile acestora au indeplinit cerintele Clientului. Probarea acestor fapte se face prin deplasarea la Client a specialistului Companiei si intocmirea unui proces verbal in acest sens.

 

TERMENI SI CONDITII DE ACCESARE A SERVICIILOR SPALATORIECOVOARE.RO

 

1. Compania preia articolele clientilor in vederea spalarii sau curatarii acestora, urmand a le procesa conform celor prezente in acest site;

2. Clientul este constient de faptul ca articolele predate in vederea procesarii de catre Companie nu sunt noi, acceptand o uzura initiala a acestora de 40%;

3. Compania declara ca nu foloseste solutii sau detergenti ce pot afecta integritatea culorilor sau a tesaturilor articolelor, dar nu raspunde de procesul insuficient/defectuos de fabricatie al acestora sau de procesul de colorare a fibrelor insuficient/defectuos ce a fost aplicat acestora inainte de fabricarea articolului finit;

4. Clientul este constient ca in timpul procesului de spalare, pot aparea urmatoarele probleme in functie de caracteristicile fiecarui articol: desurfilarea (desirarea) muchiilor covoarelor, incurcarea anumitor tesaturi, culcarea perilor in directii diferite sau nealbirea in totalitate a ciucurilor articolelor, fiind de acord cu eventualitatea intamplarii acestor fapte si ca nu poate cere despagubiri pentru acestea.

5. Compania raspunde prin acordarea de despagubiri numai pentru procesele efectuate de catre aceasta si in limita a maxim 60% din pretul de piata al produselor. Pentru ca orice despagubire sa fie acordata, este necesara probarea pretului de achizitie al articolului prin documentul de achizitie al acestuia: factura fiscala, bon fiscal.

6. In cazul in care nu se pot prezenta documente de achizitie, Compania va despagubi Clientul tinand cont de formula: suma declarata pentru achizitionare - uzura de 40% - 5% pentru fiecare an trecut de la fabricatie. Suma declarata de achizitionare, se declara in scris sub semnatura privata, Clientul asumandu-si declaratia si raspunzand pentru declaratii neconforme.

7. Compania raspunde in limita a 60% din pretul de achizitie al articolelor Clientului, pentru eventualele pierderi, furturi sau distrugeri neintentionate a articolelor.

8. Compania nu raspunde pentru integritatea eventualelor accesorii prezente pe articole: bile, bilute, pietre, pietricele, fermoare, nasturi, catarame si alte asemenea.

9. Compania si Clientul sunt de acord ca orice reclamatie trebuie efectuata in scris si la momentul predarii articolelor, ulterior neputand fi efectuata nici o actiune in acest sens.

10. Compania isi asuma dreptul de a opri in posesie proprie articolele ce au facut obiectul unei despagubiri, Clientul fiind de acord cu acest fapt.

11. Clientul este de acord sa primeasca mesaje de informare sau promotionale pe numarul de telefon furnizat Companiei.